Tuesday, July 15, 2008

HOMOSEKS (cut and paste dari sangkabangsa blogspot)

2. Penggiat Liwat / homoseks / lesbian atau pengamal seks sama jenis, bukan perkara baru dalam dunia ini, malah pernah satu umat (umat nabi Lut a.s. termasuk isterinya) dilenyapkan dari muka bumi ini oleh ALLAH swt.

3. Kumpulan ini ada diantara kita, bergaul dengan kita, hidup bersama dengan kita sama seperti orang kebiasaan.

4. Sama seperti kumpulan pengamal seks sama jenis seperti 'penkid', lesbian, pondan, homo atau apa jua nama yang diberi, mereka mempunyai kehidupan tersendiri di luar dari kelompok masyarakat 'biasa' yang lain.

5. Mereka mempunyai rangkaian rakan2 sejenis yang luas, dan ianya terbentuk semasa mereka di kolej2, di tempat kerja atau berkumpulan di kelab2 tertentu yang dikunjungi oleh kumpulan mereka.

6. Mereka mempunyai ketagihan yang sama penggiat seks yang lain atau seperti perokok atau pengguna dadah.

7. Mereka melakukan kegiatan mereka samada secara terbuka atau tersembunyi.

8. Mereka suka bercerita berkenaan pasangan masing2 di antara mereka dan menjadi kemegahan atau kebanggaan mereka sekiranya melakukan hubungan dengan orang2 tertentu yang mempunyai kuasa atau terkenal.

9. Mereka juga manusia biasa, kecuali tabiaat tadi. Ada yang berkahwin dan mempunyai anak dsb, namun masih mengamalkan kegiatan tersebut.

10. Antara selebriti yang terkenal dalam kumpulan ini ialah elton john, george michael, boy george dll lagi.

aku nak tambah sedikit..

11. Di luar negara, kegiatan homoseks tidak merupakan sesuatu yang menghairankan, dan disesetengah negara, perkahwinan sesama jantina adalah dibenarkan.

12. Gejala (penyakit) homoseks/gay ini sebenarnya telah tersebar luas diserata dunia dan dinegara seperti Malaysia, kegiatan mereka biasanya tidak disedari kerena mereka mempunyai lokasi aktiviti mereka yang tersendiri, dan mempunyai disco sendiri untuk golongan seperti itu.

13. Di Malaysia golongan gay/homoseks terdiri dari golongan profesional, artis, ahli politik dan (jangan terkejut) golongan yang mempunyai pendidikan agama yang tinggi.

14. Gay/homoseks tidak mengenal batas usia. Mereka mungkin berusia 12 tahun atau mungkin setua 70 tahun.

15. Malaysia, terdapat golongan artis yang masih popular dikatakan adalah golongan jenis ini, dan cerita dari mulut ke mulut, terdapat artis yang telah meninggal dunia juga terlibat dalam kegiatan ini.

Jadi, untuk mengatakan MUSTAHIL 'seseorang' itu terlibat dalam kegiatan homosex adalah tidak wajar sama sekali.

No comments:

SAHABAT-SAHABAT AM