Monday, October 19, 2009

Homosexual dan Yahudi, Sama Bahayanya..

AM cuma ingin berkongsi apa yang AM baca, dengan blogers semua, berkenaan bahaya Yahudi (yang pernah AM tulis beberapa minggu yang lalu di blog ini) dan kumpulan homosexual, yang sebenarnya ramai dari rakyat Malaysia kurang pendedahan tentangnya, tentang aktivitinya dan tentang bahayanya golongan ini dalam masyarakat (tanpa mengira agama)

Yahudi dikenali sebagai golongan yang tidak suka melihat bangsa dan agama lain maju, dan sanggup berbuat apa sahaja termasuk mengutus 'agen' untuk memecah-belahkan kumpulan yang dilihatnya semakin kuat agar kumpulan tersebut tidak akan menjadi terlalu kuat dan akhirnya menandingi kekuatan dan kepintaran Yahudi, yang bercita-cita besar untuk menakluki dunia.

AM pernah bayangkan kemungkinan kumpulan yang menggelarkan diri mereka sebagai sukarelawan Bendera, di Indonesia yang berhasrat menganyang orang Malaysia, hanya disebabkan tarian Pendet yang ramai rakyat Malaysia sendiripun tidak tahu rupa dan muzik tarian tersebut, telah dipengaruhi dan diapi-apikan oleh agen Yahudi. Mereka menuduh Malaysia mengaku yang tarian tersebut sebagai tarian Malaysia.

Kenyataan yang menyamakan golongan homosexual seperti Yahudi ialah kerana mereka ini hanya melibatkan jumlah yang kecil dari segi kuantiti tetapi berpengaruh dan menguasai kebanyakan bidang utama seperti ekonomi, politik, hinggalah melibatkan golongan agama.

Taktik yang digunakan golongan ini boleh disamakan dengan Yahudi, yang mengkritik mereka yang tidak sehaluan atau sependapat dengan mereka sebagai 'antisemitik'. Kedua golongan ini (Yahudi dan Homoseksual) menuntut untuk diberikan kesamarataan dan memperjuangkan hak asasi manusia.

Mereka cukup bijak menyembunyikan perbuatan mereka. Malah Raja England yang paling terkenal, Raja James 1 juga dikatakan sebagai pengamal homosexual. Yang melucukan, dalam bukunya 'Greek For Royal Gift' Raja James 1 telah menyatakan kesalahan meliwat sebagai kesalahan besar yang tidak boleh dimaafkan, sedangkan dia sendiri mengamalkan perbuatan itu.

Amalan homosexual di kalangan pemimpin Islam pada era terdahulu juga dikatakan berlaku namun sukar untuk dibuktikan kerana kekurangan bahan bukti. Walaupun begitu, sesuatu yang benar tetapi sukar untuk dipercayai ialah, kemunculan seorang lelaki bernama Abdullah, yang juga digerlar 'Imam Daayiee' di Washington secara berani telah mengaku dirinya seorang gay.

Memang pelik dan ajaib hanya kerana dia memakai serban dan menampilkan diri sebagai seorang yang alim dan sering bercakap tentang agama kepada golongan gay, maka dia diikhtiraf sebagai imam.

Sebenarnya perbuatan homosexual juga tidak diiktiraf oleh agama Kristian apabila pada tahun 1975, Vatikan mengeluarkan keputusan bertajuk 'The Vatican Declaration On Sexual Ethnic', yang antara lain menegaskan bahawa "kitab Injil membuktikan bahawa kelakuan homoseksual adalah sesuatu yang keji dan dalam apa cara sekalipun ia tidak boleh dibenarkan"

Maka dalah jelas pemimpin yang terlibat dalam perbuatan keji ini harus ditolak kerana mereka ini dari segi moralnya telah terpesong jauh dan hanya akan memberi musibah.

1 comment:

DPR said...

3 nov 2009...saksikalah wahai sang hujannnnn....

SAHABAT-SAHABAT AM